Just Do It

Aku mmg slh sowank peminat Nike. Ni lah antara koleksi Nike yg aku mampu ada. Tak leh la nk borong selalu sbb Nike ni leh tahan mahal. Huhuhu. Suar panjang coklat ni biasanya aku akn pakai kalu ada meeting @ appointment. Ekekeke.
Seluar pendek putih ni lak aku jarang pakai. Kalu pakai pon bila jalan jauh.
Jacket Nike ni lak aku biasa bwk pegi keja. Nak dapatkan jacket ni kena order berbulan gak sbb out stock. Minat punya pasang sanggup tunggu. Huhuhu.
Porch ni aku biasa pakai ke mana2 saja. Easy & Simple.


Bag Sandang Nike ni pon aku jarang pakai. Biasa bwk kalu travel.
Kasut Nike ni lak aku bwk time Tresure Hunt.
Sandal Nike ni lum pernah dipakai lg. Lum ada idea nk pakai bile. Biarlah dulu. Ekekeke.





Laman Utama / Layar Bahtera / Penanda Buku / Oh! Wayang / Kunci Hati Ku / Terbang Ke Awan / Sebalik Mata Pena / Setajam Mata Pensil / Akademi Fantasia / 14 Julai / Selagi Mampu Melangkah / Idola Ku / Laman Hijau / Demi Masa / Dari Kaca Mata / Bijak Bestari / Simpan Segalanya / Like No Other / Just Do It / Sekecil Tapak Kaki / Ring! Ring! Ring! / Gila Bola

Tiada ulasan:

Catat Ulasan