Dari Kaca Mata

Aku berkaca mata sejak berusia 16 tahun lagi. Cermin mata yg pertama pon ntah mana hilangnya. Sehingga kini aku rase ada lebih 10 cermin mata yg aku dah pernah guna. Antara koleksi cermin mata aku yg masih ada adalah brand Emporio Armani, Levi's, Edwin & byk lagi.




Hari ni 9 Jun 2009, aku balik kg nak ambil cermin mata baru PlayBoy. Huhuhu. Rasa hepi dpt cermin mata baru ni. Power aku dah turun 25. Pelik gak sbb biasanya naik. May be sbb aku amalkan makan herba. Apa2 pon ari ni walau pun penat tapi best.





Laman Utama / Layar Bahtera / Penanda Buku / Oh! Wayang / Kunci Hati Ku / Terbang Ke Awan / Sebalik Mata Pena / Setajam Mata Pensil / Akademi Fantasia / 14 Julai / Selagi Mampu Melangkah / Idola Ku / Laman Hijau / Demi Masa / Dari Kaca Mata / Bijak Bestari / Simpan Segalanya / Like No Other / Just Do It / Sekecil Tapak Kaki / Ring! Ring! Ring! / Gila Bola

Tiada ulasan:

Catat Ulasan