Ring! Ring! Ring!

Aku akan pakai bluetooth ni ketika memandu kereta. Selesa & mudah dipakai. Ekeke.
HP Trium ni adalah HP pertama aku selepas habis study. Aku beli HP ni kat Subang Parade, Subang Jaya. Maklum la aku pernah tinggal di Subang Jaya 4 tahun. Lepas abis belajar, aku terus dilamar bekerja di sebuah Syt Construction.

HP Panasonic EB100 ni aku beli kat Pertama Kompleks, Kuala Lumpur. HP ni aku beli lepas abis belajar dlm Software Engineering. Aku guna duit sponser Kementerian Pelajaran Malaysia. Ekekeke.

HP O2 XDA ni adalah HP PDA pertama aku. Aku beli kat kedai biasa di Econsave, Masai, Johor. Masa tu teringin sgt merasa pakai phone PDA. Tak ramai yg tahu menggunakan PDA phone. Even kat tempat kerja aku pon hanya aku seorang je yg guna HP ni. HP ni umpama komputer kecik yg mudah di bawa ke mana2. HP jenis ni mmg berjasa la utk org mcm aku.

HP Motorola ni pulak aku beli sebab nak sgt pakai 3G. Aku tak nak terlepas utk memiliki teknologi ni. Di sbbkan aku nk guna 3G so aku terpaksalah juga tukar line dari maxis kpd celcom.

HP Toshiba Protege 900 ni beli kat Tebrau City, Johor. HP ni menarik & canggih sbb slide, touch screen, key pad, camera & siap finger lock (hanya jari aku je yg leh unlock.. Hahaha). HP ni sbg pembakar semangat sbb dapat offer keja tempat baru. Tapi skrg ni HP ni aku gunakan sebagai Diary di rumah.

HP Omnia ni adalah HP yg aku gunakan sekarang. HP ni mmg smart & bergaya. HP ni la teman tidur aku. Ekekeke. Byk kelebihannya yg tak mampu aku ceritakan. Ciri2 nya lebih kurang sama mcm iPhone.

Semua HP yg aku ada masih lagi disimpan utk dijadikan kenangan & koleksi berharga. Even ada antaranya yg tak digunakan tapi ia masih berfungsi. Aku tak berminat utk menjualnya. Menjual HP terpakai bukanlah hobi aku. Ekekeke.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan