14 Julai

14 Julai kembali lagi cuma berbeza tahun & hari. Besday aku kali ni disambut dgn pre-besday dinner pada 13 Julai 2009. Simple! Hanya sepotong kek Secret Recipe sebab Kek Lapis Sawarak masih melambak dlm peti ais. Ekekeke.

Hepi besday juga utk my frenz Liez sbb besday dia sama dgn aku. Hopes 1 day kite leh lepak sesama. Huhuhu. Mamam A & W fav aku. Ekekeke.Aku dapat kad besday Football yg unik. Pen gergasi Memory Lane.Gula2 Gergasi. Ekekeke.
Anne hadiahkan aku keronsang purple. Cute!

14 Julai 2009 berakhir dgn kenangan yg indah. Terima kasih utk surprise besday party ni. Sesungguhnya kenangan tercipta ni tak boleh dibeli walau smpi ke hujung dunia.

Untuk pertama kalinya besday aku disambut di Grand BlueWave Hotel, JB. Wow!! Very surprise & exlusive. Aku biasa menonton situasi begini dalam filem tapi mcm tak sangka lak its happen to me! Hahaha. Aku dah mcm dlm filem la plak. Hihihihi. Smpi je kat hotel tu sebatang lilin dinyalakan. Kebetulan plak pada hari ni tak ada sape pon makan kat coffee house dlm hotel tu. Hanya meja kami je. Eh! Booking satu tempat ke? Bior betul! Wakakaka. Lawak2. Wow! Candle lite dinner ke? Ekekeke.


Dinner kat hotel ni mmg sgt protokol. Food & beverage yg disediakan pon sodap2.

Memula masuk hotel tu aku igtkan dinner biasa je sbb dah few time gak dinner di tempat2 mcm tu. Tapi bile pekerja2 hotel tu dtg dgn tiba2 siap bwk kek & nyanyi lagu hepi besday, Wow! Its so wonderful & amazing! Now I realise that this is surprise besday party for me. Ekekeke. Malu sehhh! Muakaka.

Alhamdulilah & syukur kerana aku dihadirkan dlm keluarga yg bahagia. Meraikan 14 Julai 2008 bersama keluarga adalah suatu yg sgt berharga dlm hidup ini. Semoga saat2 manis ni akn dtg lagi di masa hadapan.

Celebrate besday aku kat TGI Friday, surprise party utk aku. Gambar kat bwh tu pekerja TGI Friday nyanyi lagu Hepi Besday utk aku. Maluuu siottt! semua org tgk aku. Adess! Btw thanks for surprise party.Aku kena dera diri atas kerusi sambil pegang bekas black paper. Ampehh! Diorg suruh aku nyanyi. Ekekeke.


Celebrate besday kat rumah Permas.


Celebrate besday aku 14 Julai 2007 kat Pizza Hut, JJ Permas, JB. Huhuhu.





Laman Utama / Layar Bahtera / Penanda Buku / Oh! Wayang / Kunci Hati Ku / Terbang Ke Awan / Sebalik Mata Pena / Setajam Mata Pensil / Akademi Fantasia / 14 Julai / Selagi Mampu Melangkah / Idola Ku / Laman Hijau / Demi Masa / Dari Kaca Mata / Bijak Bestari / Simpan Segalanya / Like No Other / Just Do It / Sekecil Tapak Kaki / Ring! Ring! Ring! / Gila Bola


Tiada ulasan:

Catat Ulasan