Selagi Mampu Melangkah

Selagi mampu melangkah aku akn terus melangkah jauh & tak akan menoleh ke belakang lagi. Semalam adalah kenangan, hari ini adalah ketentuan & esok adalah masa hadapan. Ini lah yg dinamakan citra indah lestari hidup aku.

Setiap kali cuti, aku suka menghabiskan masa bersiar-siar, melancong dalam & luar negeri. Dalam Malaysia, aku dah kunjungi sekitar Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Kedah, Pulau Pinang, Wilayah Persekutuan, Selangor, Kelantan & Terengganu. Insyaalah, aku akn terbang ke Sarawak pada 10 Julai 2009 nanti utk bercuti beberapa hari di sana.

Aku juga berpeluang mengunjungi luar negara spt Korea, Indonesia & Singapura. Pengalaman paling berharga adalah apabila dapat menjalani latihan kerja & bercuti di Korea & pengalaman bekerja di Loyang Ave, Singapura selama hampir 3 bulan. Drive sendirian ke Singapura mmg tak akan dpt aku lupakan sampai bila2.

Aku bercita-cita, suatu hari nanti aku ingin bekerja & menetap di luar negara utk memajukan karier yg aku ceburi. Negara yg aku plan nak pegi adalah Australia. Insyaallah andai diizinkan Allah. Amin.

Sarawak









Laman Utama / Layar Bahtera / Penanda Buku / Oh! Wayang / Kunci Hati Ku / Terbang Ke Awan / Sebalik Mata Pena / Setajam Mata Pensil / Akademi Fantasia / 14 Julai / Selagi Mampu Melangkah / Idola Ku / Laman Hijau / Demi Masa / Dari Kaca Mata / Bijak Bestari / Simpan Segalanya / Like No Other / Just Do It / Sekecil Tapak Kaki / Ring! Ring! Ring! / Gila Bola