18 August 2009 - Samsung SGH - i780

Semalam & ari ni aku pegi Tebrau City. Semalam order HP Samsung SGH - i780 utk Kak Izan. So ari ni dah dapat. Aku harap Kak Izan hepi la dgn hp tu. Aku suke HP tu. Sebelum aku beli Samsung Omnia lg aku mmg dah suka HP tu. Tapi disebabkan kena order seminggu so aku rase malas nk tunggu. Tapi skrg da senang. Smlm order ari ni dah dpt. HP Samsung SGH - i780 ni lengkap dgn headphone, dpt 2 bateri siap sekali dgn extra charger. OS lak lastest windows mobile 6.1 sama dgn Omnia. Aku order sekali tambahan memory 4GB paling maksimum. Mcm2 la boleh sumbat dlm HP tu. Jgn dia tak masak kat umah ngadap HP tu udahhh ler. Ekekeke.

Tetiba aku teringat kat Mamat (anak sedara aku). Dia pon baru je kehilangan HP yg sama camtu. Nak wat camne dah tak ada rezeki sbb HP tu kena curi. HP Omnia Alia pon kena curi gak. Sian. Tak pe la adalah hikmahnya tuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan