27 November 2009 - Hari Raya Haji

Hari ni semua adik beradik aku berkumpul merayakan hari raya haji. Hanya Hisham shj yg tak kelihatan. Mungkin sambut raya haji dgn family dia. So, bangun pagi dah start mengemas apa yg patut. Rewang menyediakan bahan2 utk masak. Bayah & family pon dtg tlg rewang sekali. Petang tu aku follow Naza. Dia lik umah dulu.

Aku & Cik Tini pegi Carrefour & Subang Parade. Kat Carrefour aku beli Laptop Table. Actually aku pon tak tahu Laptop Table tu ada dijual di Malaysia sebab aku pernah tgk Dr Fazley jemputan rancangan AC? hadiahkan Laptop Table yg sama tapi dibeli di London. Aku pi Subang Parade beli baju blink2 jenama Voir & Cik Tini lak beli kasut Red Modani. Hahahaha. Lepak kat Big Apple Donuts sambil menikmati donut yg sedap.

Lik dari Shopping aku & Cik Tini pegi umah Naza kat Subang Jaya amik brg2 yg diperlukan utk majlis. Malam tu prepare bunga manggar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan