26 Julai 2009

Hari ni 26 Julai 2009, lebih kurang dekat kul 7:00 Pagi baru la aku smpi kat umah lik dari KL. Penat yg tak terkata. Smpi umah terus terbaring tido & dlm kul 10:30 Pagi baru bgn tido. Bangun tido terus siap2, b1st & kuar ke Setia Indah dlm tengahari pi makan KFC.
Lepas tu terus pi umah Azah kat Tmn Mount Austin. Azah nk buat surprise besday party utk hubby dia. So aku dgn Tini mmg kena smpi awal buat pe yg ptt. Dlm kul 4:30 Ptg baru la bmula majlis. Menjadi gak la surprise party tu. Lan nmpk hepi la. Azah & the gang bwk turun kek dari tangga atas sambil ramai2 nyanyi besday song.
Lepas baca doa, terus jamu selera dgn pelbagai menu. Aku paling suka mee rebus Mak Lan. Pedas skit tapi sedap. Lagi 1 aku suka apple yg ditabur dgn asam.
Lepas jamu selera diorg menari tarian poco-poco. Ekekeke. Mak2 datin mmg ske tarian poco-poco ni. Step dia nmpk senang & aku rase aktiviti yg leh kuar peluh gak la sama mcm senamrobik tapi lagi enjoy sbb ada lagu poco-poco tu sirik. Huhuhuhu.
Sebelum magrib kami tinggalkan umah Azah. Pe2 pon hepi besday 2 Lan. Genap umo 31. Ekekeke.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan