1 August 2009

Hari ni rumah aku ada kenduri arwah & sambut puasa. Kenduri bermula lepas Asar. Ramai orang2 Masjid yg datang. Cuaca pon baik hari ni. Hidangan pon byk.

Sebelah malamnya setelah majlis selesai, aku ambil kesempatan utk promote AuraLife pada family aku. Sebab dah tiba masanya utk aku menambah keahlian sbb jualan runcit aku pon da pulang balik modal.

Dengan keyakinan yg ada & ilmu yg aku dapat setelah menghadirkan diri dlm kelas AuraLife, so aku buat demo pada adik beradik aku sendiri. Bagi mereka rasa kesan sebelum & selepas gunakan AuraLife kat badan sendiri. Kalu takat cakap je tak guna. Sendiri kena guna & rasa.

Aku sendiri pon tengah mengumpulkan testimonial dari mereka2 yg pernah menggunakan AuraLife ni. Paling latest testimonial kesan AuraLife pada badan dgn cucurkan rokok kat tangan. Pergh! Aku tgk gambar yg Kak Ema amik tu pon aku da seram. Byg la cucur rokok kat tgn tapi tak terbakar pon tangan tu. Kalu la aku sempat datang pada hari diorg buat demo kelas yg lepas, aku rase aku la org pertama nk cuba dulu. Ekekeke.

Ramai tanya betul ke AuraLife berkesan sbg pendinding? Daripada testimonial yg aku dapat AuraLife ni da digunakan utk pelajar yg histeria. Ternyata ia berkesan. Pergi la cari ilmu pasal cakra akn tersebut pasal pendinding. AuraLife ni sbrnya dibuat sbg kandungan cakra & dibacakan ayat2 al-quran. Segalanya hanya berlaku dgn izin Allah. Cara pakai pon ada utk kesan yg lebih baik. So kalu nk tahu masuk la web ni : http://auralife-2u.blogspot.com/ Sekali lagi aku katakan "Cuba la dibadan sendiri baru tahu apa kesannya"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan