02 Oktober 2009 - Digital Flash YN460

Hari ni aku pegi kedai gambar Mee Too kat Tebrau City dengan 2 tujuan.

1st utk beli Digital Flash YN460 (RM 399). Ada 2 accessories lain yg aku beli iaitu Flash Diffuser (RM 69) & Sanyo Batery Charger (RM 199). Diffuser ni tujuannya utk melembutkan gambar yg kita ambil. Contohnya macam kulit kita, kita gunakan krim utk melembutkan kulit. Aku suke Digital Flash yg aku beli walupun 3rd Party product. Ekekeke. Specialnya Digital Flash ni sbb ianya boleh set as manual @ wireless. Ianya akan lebih special kalu aku mampu beli flash umbrella & flash stand.

2nd sebab aku nak hantar 100 keping gambar untuk dicuci secara percuma. Huhuhu. Sebenarnya ada 200 keping gambar lagi juga percuma & ditambah 500 keping (diskaun 25 sen sekeping) untuk dicuci. So, total keselurahan 800 keping aku leh cuci sesuka ati & bila2 masa secara percuma @ diskaun. Dan harga diskaun aku dapat sebab aku adalah ahli Canon selama 2 tahun. 300 keping percuma sebab aku beli Camera ari tu. Ekekeke.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan