30 Oktober 2009 - Victory Photo & Video

Semalam aku ke Tebrau City. Selepas trafik light yg berhampiran Tebrau City, tiba2 jerk jam. Pelik jugak aku. Ermm.. baru aku teringat rupenya ada sales gile baban JCard Member. Aku tak kuasa nk berebut2 dlm Jusco yg sesak dgn org ramai tuh. Aku cuma pegi beli bag hiking. Jenama pilihan aku Victory Photo & Video. Huhuhu. Selepas diskaun, harga bag ni bernilai RM250. Huhuhu. Aku suka design bag ni sbb all in one. Bag ni sesuai utk ke mana shj. Pe2 pon aku ttp suke.
Ruang ni sepatutnya utk notebook tapi disebabkan aku tak ada masa nk layan notebook so aku letakkan cleaning tools.
Boleh gantung Tripod. So nampak lebih hensem. Macam org nk pegi memburu. Hahaha.
Lengkap dgn build in rain coat. Jimat skit. Kalu nak beli asing harga may be dlm RM30.
Rain Coat kuar dari bawah bag. So tak menganggu ruang.
Kembali << Princess Diary

Tiada ulasan:

Catat Ulasan