09 November 2009 - Under two umbrella

Hari ni aku tak sihat. Badan rase nak demam. Cik Tini pon MC jaga aku. Ekekeke. Actually aku baru je balik dari kampung. 7 hb ari tu aku tunggu Adam kat Pulai Jaya nak suruh dia tgk kelengkapan umah yg patut dibeli. Petang tu gak ujan turun dgn lebat. Lepas Adam catatkan brg2 yg nk dibeli aku terus lik Pontian & beli brg2 tu. Kos semua jenis soket & plug kurang RM300.

Lepas li brg buat lak preparation utk besday Baby & Wan. Actually Besday Wan jatuh 6hb & besday Baby lak 8 hb. So sambut 7 hb. So menu nya adalah laksa Johor.

'Under two umbrella' adalah title terbaik yg aku pilih utk story besday diorg ni. Kalu korang perhatikan gambar masa kecil diorg berdua ni kedua2 kek ada 2 payung kecil. Ekekeke. Apa2 pon Hepi Besday... Semoga pjg umur & murah rezeki.. Semoga success dlm UPSR & PMR exam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan