03 Oktober 2009 - Mia Zara III

Sambungan... Mia Zara II

Masa aku tingkatan 4, aku join kelab teater sekolah. Tugasan aku lebih byk di belakang tabir. Satu masa tu, kelab teater sekolah aku join pertandingan teater antara sekolah bertemakan Sketsa Anti Dadah. So macam2 persiapan yg aku buat utk pertandingan tu termasuk lah penyediaan prope spt pakaian, lagu yg bersesuaian & lain2 lagi.

Pada hari rehersal aku bawak camera canon abg ipar aku. Puaslah budak2 teater posing mcm nak gile sehingga la pada hari pertandingan aku tak henti2 amik gambo. Yang lawaknya, aku sendiri tertanya2 napa lah filem tak auto gulung lepas byk kali snap. 1 filem sepatutnya boleh snap 36 keping je tapi ni dah nak berganda lak quantitinya. Ekekekeke. Sadis tul. Rupanya aku lupa nak pasang filem. Aku just letak filem tu dalam camera tapi lupa nk pusing. Hahahaha. Berdekah2 aku ketawa sendirian sejurus tahu kisah sebenar pada soklan aku nape filem tak auto gulung. Naik je sekolah semua kawan2 tanya pasal gambo sbb mereka tak sabo nk tgk gambo masing2. Aku beri macam2 alasan supaya mereka tak tuntut. Ekekeke.

Bersambung... Mia Zara IV
Kembali ke << Princess Diary

Tiada ulasan:

Catat Ulasan